Η δική μου ιστορία....Λίγα λόγια γα το ποια είμαι και τι κάνω!!
- Oct 3, 2016
- 2 min read

Καλημέρα και καλή εβδομάδα φίλες και φίλοι! Ξεκινώντας να γράφω παρατήρησα πως ποτέ μέχρι σήμερα δεν σας έχω συστηθεί. Ονομάζομαι Καραβασίλη Καλλιόπη , είμαι 24 ετών , εδώ και ένα χρόνο ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στον κλάδο των οικονομικών στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και πλέον μένω μόνιμα στην μαγευτική Λάρισα μαζί με τον άντρα μου. Στα δυο χρόνια συγκατοίκησης έψαχνα συνεχώς τρόπους να απασχολώ τον εαυτό μου μιας και δεν μπορούσα να βρω κάποια δουλεία και μάλιστα στο αντικείμενο μου και όχι γιατί δεν υπήρχαν δουλειές αλλά γιατί αυτά που ζητούσαν για προσόντα ήταν πολλά για μια κοπέλα που μόλις τέλειωσε τις σπουδές της. Πως θες Κύριος 24 χρονών μόλις που τέλειωσα να έχω 3ετή προϋπηρεσία? Που να την βρω να την γεννήσω? Αφού λοιπόν είδα και απόειδα αποφάσισα να ακούσω την συμβουλή της Ελληνίδας μάνας που από το 2013 μου μιλάει για αυτό που κάνει και εγώ πεισματικά αρνούμαι να ακούσω. Όταν λοιπόν αποφάσισα να ακούσω αυτά που είχε να μου πει είδα πως δεν ε είναι άσχημη ιδέα και πως θα ήθελα πολύ να δουλεύω από την άνεση του σπιτιού μου έστω και part-time, γεγονός που θα μου δώσει την ικανότητα μελλοντικά να είμαι κάπως έτσι.

Ναι, ναι είμαι από εκείνα τα άτομα που μου αρέσει πολύ η δουλειά αλλά μου αρέσει εξίσου πολύ και η οικογένεια, οπότε θα ήθελα πραγματικά μια μέρα των ημερών να μπορώ να προσφέρω την οικογένεια μου μια τέτοια εικόνα. Έτσι αποφάσισα να ξεκινήσω την δική μου δουλειά από το σπίτι και τα μόνα πράγματα που χρειάστηκα ήταν ένα laptop, ένα κινητό, μια ατζέντα πολύ διάθεση και όρεξη για να φτάσω στον στόχο που έθεσα αρχικά… ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ, ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΜΟΥ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ 15 ΩΡΕΣ ΑΠΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΡΑΚΟΣ ΣΩΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ. Κακά τα ψέματα δουλεύει ο κόσμος ατέλειωτες ώρες για να πληρώνεται και να τα δίνει σε υποχρεώσεις χωρίς όμως να έχει ποιοτικό χρόνο να περάσει με την οικογένεια του με αποτέλεσμα να έρχεται η ρουτίνα και η γκρίνια. Ο εργασιακός χώρος και το κλίμα πολλές φορές είναι δυσάρεστο με αποτέλεσμα να μην υπάρχει αποδοτικότητα και όρεξη για δουλειά και κάνεις να μην είναι ευχαριστημένος παρά ο εργοδότης με βούρδουλα πάνω από τα κεφάλια ώστε να ‘’φοβερίζει’’ προκειμένου να βγει η δουλειά του. Δε νομίζω να υπάρχει κανένας άνθρωπος που να θέλει κάθεται στον καναπέ του άνεργος περιμένοντας την κατάλληλη ευκαιρία, αυτός που θέλει δουλειά θα δουλέψει, αυτός που έχει πείσμα θα πεισμώσει και θα δώσει τον καλύτερο του εαυτό, αυτός που θέλει να αναγνωρίζεται η δουλειά του δεν θα κάθεται σε ένα αρνητικό και επίπονο για την ψυχική του υγεία εργασιακό περιβάλλον αλλά θα βάλει τα δυνατά του να πετύχει μονός του.

Αυτά καθόμουν και σκεφτόμουν και είπα : είμαι νέος άνθρωπος με όνειρα για μια ζωή όπως είχαν οι παλιότεροι χωρίς όμως τα λάθη που έγιναν παλιά και θέλω να ακουστεί παντού σε όλους τους απογοητευμένους νέους που δεν βρίσκουν μια δουλειά. Η δύναμη κρύβεται στα δικά σας χεριά ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΗΝ!!!!
Μέχρι το επόμενο αρθρο.......
















Comments